Senast tagna bilden XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20240318_135442284_HDR.webp

Matte råkade köpa ett nytt halsband idag. :angel:

Absolut! Lite intressant med storlekarna dock. Det är ju väldigt stort fram i halsen, och inte ställbart där öht av någon skum anledning, så allt halkar bakåt. I vanliga täcken har hon storlek 65, 60 kan fungera. (egentligen skulle hon väl ha 63 men det finns ju typ aldrig). I det här täcket fick hon till sist ha storlek 56(!) för att det skulle sitta bra. Jag köpte inte. Men jag skulle gärna ha ett täcke som är likadant, men med mindre halsomfång och lite tightare krage... Funderar på att försöka sy något själv, för jag tänker inte betala dyrt för ett täcke som inte sitter som jag vill.

Jaha det va tråkigt! Har redan ett eller två sånna täcken som åker bak 🙈 Min DSG är inte på nått sett lik en vinthund men hon har bred bröstkorg istället för djup.

Morgonpink, frukost, bus i hundgård, in för vårdusch och sen fönas torra, följt av eftertorkninga och gnaga lite ben.
Inte förrän efter det var det dags för ett litet ränn i sockersnön 😅

Vi hade alltså en småproduktiv förmiddag och nu tar vi det alla bara lugnt en stund 🥰

DSC_0563 (1).webp

Fler bilder

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: WildWilma
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 591
Senast: Takire
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 615
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka