JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Trion tar rast i Bollnäs, tror jag
Det tog oss ungefär 9 timmar att resa hem från vännen uppe i norr så vi behövde några stopp på vägen.
Den bästa
När man får tokryck mitt i natten och matte är tråkmåns (sover) så det enda logiska är att dra av henne täcket
Vår äldsta hade gärna agerat mormor och krupit ner i valplådan
men hon får lugna sig några veckor till
Vi gillar våren
Lily la sig för att trösta nyopererad salukipojk
Dagens byte.
Lite bilder från sista besöket hos lånevovvens valpar innan de lämnade boet:
Jag hade ALLA valparna bitandes och hängandes i håret där ett tag bara för att jag gjorde ett konstigt ljud de inte hört förut. Behövde hjälp för att komma loss!
Så lustiga och nyfikna små knyten!
Strålande sol och pigga gamlingar idag
Ny sele till skyddet. Får se om de fungerar bättre än den gamla!
Massa vitsippor på promenaden igår
Skönt att kunna gå naken på morgonpromenad
Vi hittade också vitsippor på promenaden idag
Övr. Hund
Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist!
Bild...
2
3
4
Övr. Hund
Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar.
För det första ska en ny takbox inhandlas...
Övr. Hund
Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster.
Det finns dock en sak...
Övr. Hund
Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har...
2
3
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Ja faktiskt nästan identiska jag trodde det var en sån innan jag läste texten.
Nota
7 minuter sedan
Svar: 1 871
Visningar: 182 548
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Biologisk krigsföring från min hund ikväll. Jag är totalt förstörd av pollenallergi och han ska bestämt kissa under ALLA träd jag inte...
geting
50 minuter sedan
Svar: 1 352
Visningar: 82 406
Hund
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Fy vad jag lider med dig. Sådant fruktansvärt och jobbigt beslut att ta. Får sälla mig till övriga och säga att du gör rätt som tänker...
fio
52 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 1 100
Hund