Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

1237922231_resized.jpg

Vilken charmknutte :)

Jag hörde hur Zaga höll på och bäddade någonstans, så jag smög och kikade och detta var vad jag fann ;)

Photo_84725_1146406.JPG

Obs att innan Grisen röjde runt i min resväska låg alla kläder prydligt ihopvikta och allt var i sin ordning :)

Tack :laugh:

vilka härliga bilder!
mammas ena dam älskar viltspåret och man blir glad bara av att se henne jobba på det sättet! helt underbart

min tik däremot tycker att det är ganska läskigt med blod och annat :P

Tack! Ja visst är det härligt att se dem. Jag hoppas verkligen att det här är något vi kan få lite rutin på även efter kursens slut.

Idag kom vårt efterlängtade halsband och det måste man ju självklart dokumentera! Vad tycker ni? Jag tycker kanske att texten blev lite liten men annars är jag väldigt nöjd, ska dock beställa fler senare :p

IMG_9110.jpg

IMG_9091.jpg

IMG_9078.jpg

Men herrejisses så söt!

Här är den "senaste" (har nyare i kameran..) på min underbara livsnjutande "gamling" :love:
När jag fotograferade så klappade jag henne samtidigt. Hon gillade det (milt sagt)

dsc_5199-copy_33385545.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 345
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 089
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 028
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 495
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka