Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Tack! :) Hon gör sig rätt bra i den vinkeln.

Har Bråka små öron? Tycker hon är snygg med propotioneliga trattofoner jag:D
*kan INGET om hur mallar ska se ut*

Hon har säkert helt normala öron. Jag kan faktiskt inte ens rasstandarden för mallen själv, annat än höjd och vikt. Så mycket bryr jag mig över hur dom ser ut ;)

Men jag tycker mallar med stora trattofoner är SÅ mycket sötare :o

menar du att du gillar trattofonicus gigantus?
testskrivning014.jpg

Åh ja jag funderade på den kenneln ett tag jag med, verkar väldigt seriös. Dock skulle de ha valpar lite sent för min planering ;) Men så var jag väldigt väldigt intresserad av denna i Norge så jag kan knappt bärga mig. Undra om han inte får rätt lik färg som din..

Hur är din islänning :)?

Ja, de är trevliga de gångerna jag träffat de på utställningar. Sen har de Gantis pappa själva.
Färgen är härlig, men hade jag fått bestämma färgen så hade han varit mörkare... skiten syns på han direkt...

Ganti är envis, busig, social och gillar att vara med överallt, en mjuk hund som fungerar med de flesta hundar. Lättlärd, och gillar o träna och tkr om o höra sen egen röst när han busar ;)

blogg_8juni.jpg

Ignorera blomman...

Senast ändrad:

Hehe ok.
Ja dom ska ju ha lätt till skall, min eller..mammas lilla bubbe.. eller vååår har också lätt för skall.

Dock tycker jag det är otrevligt, så jag hoppas jag verkligen får pli på det. Är din hund lättstressad eller rätt lugn?
Hoppas på att min snutt blir en soffliggare ;)

Vår bubbas!:love:
27967373.jpg

Hehe ok.
Ja dom ska ju ha lätt till skall, min eller..mammas lilla bubbe.. eller vååår har också lätt för skall.

Dock tycker jag det är otrevligt, så jag hoppas jag verkligen får pli på det. Är din hund lättstressad eller rätt lugn?
Hoppas på att min snutt blir en soffliggare ;)

Ja, de har lätt till skall, Ganti får inte så o skälla i tid och otid för vi bor i lgh... Nej får nog säga att han är rätt lugn, det ända jag har sett han väldigt uppstressad är under nyår. Det är skönt att ha en morgontrött hund, eftersom jag är seg på morgonen... :angel:

*kl*
Här kommer dom senaste från oss:)
Hårlös Kiera:
27924475.jpg

27924469.jpg

Gabbi:
27924470.jpg

Busbild:
27924458.jpg

kl

Senaste från oss:

Dressyrtävling är uttröttande:
Sigge2.jpg

Sigge blev omtyckt av de flesta i helgen :)
NiusochSigge2.jpg

Söt bild ovan, men Sigge ser ju ut som jag vet inte vad där. Här är en dålig bild men lite mer representativ för hur han ser ut i alla fall:
IMG_1020.jpg

Skinnet på de är ju hemskt egentligen, men bilderna blev ju riktigt komiska.

Hundar: Jättefin bild på alla 3 hundarna!

Det var år och dagar sedan jag lade upp bilder på mina frön här hemma. Men här kommer ett gäng :D

Nyklippta inför sommaren :cool:

Tjorven-busen

Zebbe-pojken

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 390
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 212
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 063
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 606
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka