Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Jag har en bild som är i samma tema iaf(blomma i närheten av ansiktet:angel:)
Skulle fota rödklöver och plockade den för att hålla upp och fota samtidigt, med två hundar i koppel bredvid....
Det gick sådär.....
28439658.jpg

Idag fotograferade jag min dam när en vän till mig provade att ställa henne eftersom vännen troligtvis kommer hjälpa mig på en utställning som är på söndag. (Mina damer går i olika ringar och ska in samtidigt...)

zala_46746937.jpg

*kl*

Senaste fotot på vår Russell Puck. Höga hopp runt grannens stycke dagen innan han skulle hugga det blivande höet. Detta för att eventuella Rådjursmammor ska hinna flytta sina kid från ängen så de inte blir slamsade av huggaren.
090619.jpg

Så kär! :love:

*tok-knapp*
Lite bilder från gårdagens träning:)
28782580.jpg

28782584.jpg

28782600.jpg

28789145.jpg

28789155.jpg

28789161.jpg

Som vanligt var det jag som höll i kameran så det blev inte så många bilder på oss:(

Det här är den absolut senaste.

28773359.jpg

men eftersom den inte är så vacker så tar jag två till
28773370.jpg

28773372.jpg

(är hundvakt åt min kompis hund, den vita)

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 387
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 198
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 563
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka