Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Som vanligt försöker jag inte ens kvala in i kategorin sötast, utan den mer, eh..ja..öh.. nån annan kategori iaf..

Thumbnail.aspx

AHAHAHAH! :rofl::rofl:

Åh, förövrigt såg jag en svart riesen igår... Han var så fin och ägarna var trevliga så vi stannde och pratade ett tag. Jag hade god lust att ta med honom hem :angel:

AH, jag trodde cerberisen var ett smeknamn på en hund som heter Cerebeus. Är ju en bukeanv hund som heter så, och undrade vad fan en afghan (har jag iaf för mig det är) hade med min tvåhövdade riesen att göra? =)

För visst ser det ut som en tvåhövdad riesen, det som är det roliga med bilden.

Hela serien: https://sakerlagring.telia.se/user/share.aspx?id=931336e7-5ab3-4722-9a0b-6c463672a9a5

(De fick order om att 'gå och lägga sig i korgen och skärpa sig, vi leker inte inomhus'. Efter att nästan ha vält TV:n.. jag vet inte, men det känns inte som jag kanske nådde riiiiktigt ända fram..)

AH, jag trodde cerberisen var ett smeknamn på en hund som heter Cerebeus. Är ju en bukeanv hund som heter så, och undrade vad fan en afghan (har jag iaf för mig det är)

Haha, det var min första tanke också :p (och yes, det är en afghan, fast han brukar kallas för Cebbe eller Ceb)

Hahaha, i så fall har vi lika dålig humor för det var precis det första jag tänkte på också! :rofl: :rofl:

Jag och ett stycke pappi var på några dagars semester i skärgården. Så här kommer lite bilder på ena kvinnan:

Barnen ville absolut att hon skulle testa deras hörselkåpor på landet:
PluLur.jpg

Smyger på bryggan till båten:
Brygsmygaren.jpg

Nybadad och stirrandes på båten:
PluBtGlo.jpg

"Vem kommer, moffa?"
Moffa.jpg

Och här är hon i gräset på dressyrkurs när hästen skulle promeneras av:
PluGrsEnsping.jpg

*kl*
Här kommer lite bilder från igår då jag och "amarillo" var & badade två av våra vovvsingar:
Försök att ta den:
28589338.jpg

28589339.jpg

HA:
28589340.jpg

Tar den å drar:
28589341.jpg

28589342.jpg

Ge f*n i den:
28589343.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 387
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 198
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 563
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka