Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

*lån*
Min senaste bild:
Sambo och hund

IMG_0255.jpg

(även till josefiine)

VAAAARFÖR måste ni skaffa så söta valpar?
Jag tror att jag sagt minst trehundrafemtioelva gånger de senaste två veckorna att det inte finns något sötare än whippetvalpar.. Jag blir ju tokig här hemma :p

*KL*

När matte har besök hemma är det inte alltid hundarna får plats i sängen. Då blir det såhär :p

fs_405624416_54249_1251723180.jpg

(Ja, fotöljen står knasigt, det är för att täcka ett hål i tapeten...)

*kl

stilstudie i dålig fotografering kommer här:D
Från dagens promenad!

För det första är det svårt att få hundarna att titta i kameran när något spännande händer längre bort...
IMG_0979.jpg

Och lyckas man väl få dem att sluta titta på det blir den ena hunden väldigt sugen på gräs samtidigt som du själv kapar lite av huvudet på den andra.
IMG_0977.jpg

Äh, detta fick duga, en tunga och ett funnyface var det bästa vi kunde åstakomma, sen gav jag upp :D
IMG_0976.jpg

*kl

stilstudie i dålig fotografering kommer här:D
Från dagens promenad!

För det första är det svårt att få hundarna att titta i kameran när något spännande händer längre bort...
IMG_0979.jpg

Och lyckas man väl få dem att sluta titta på det blir den ena hunden väldigt sugen på gräs samtidigt som du själv kapar lite av huvudet på den andra.
IMG_0977.jpg

Äh, detta fick duga, en tunga och ett funnyface var det bästa vi kunde åstakomma, sen gav jag upp :D
IMG_0976.jpg
vilka söta vovvar

Åh, såna där bilder där en tittar ner(eller äter något) och en tittar upp eller åt ett annat håll har jag MÄNGDER av :D Det är skitsvårt att fota två hundar samtidigt.

Inte den senaste bilden, men jag känner mig tvungen att visa den. Kolla vilken blick :D
fs_405667280_41009_1251731136.jpg

Kl

Har äntligen tagit mig i kragen och laddat upp några finfina bilder på min tjej. Håll tillgodo :)

112.jpg

052.jpg

006.jpg

133.jpg

126.jpg

Den här är sen i vintras men jag bara ääälskar den bilden

123.jpg

tack, det ska jag hälsa dem! :)

stora hunden fick med sig sängen hon har hos min mamma hit den här gången (vi delar på henne) men det gick inte lång stund innan Lowa hade ockupperat den, tagit med sig nallen och bollen och flyttat in :D
Såg så roligt ut bara, det är inte direkt ont om plats...

IMG_1022.jpg

och här har vi Maja när hon tyckte den lilla sängen såg mysigast ut :D

S6308091-1.jpg

kl

Nu har jag ÄNTLIGEN fått köpa min efterlängtade systemkamera! Det blev en Canon eos 500d, lagom nybörjarkamera tänkte jag.
HRMF! Jättesvårt att fatta hur man gör ju!

Här är i alla fall de två första bilderna jag lyckats ta på min vovve med den, kommer förmodligen mängder av mer i framtiden:
9928_127337624844_545724844_2443143_2510949_n.jpg

morgonpromenad2.jpg

kl
Jag och Ixi har varit på våran första agilitytävlig:laugh:
Ett Litet KM;) Vi nollade ett lopp så vi kom 2:a i den klassen:)
6sep2009128.jpg

Bilden bordes egentligen beskäras men men..

Nu var det länge sen jag la in nån bild här! Dags för uppdatering. Monstret har varit och badat!

Jag tror han övar sin nya hopptekning, eller var tror ni?
29282320.jpg

29282314.jpg

29282315.jpg

29282332.jpg

29282319.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 379
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 188
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 058
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 559
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka