Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Haha.. Älgtornsbilden var ju hur kul som helst:rofl:
*kl*
Hur kul kan man ha med en nyckelknippa?:
29144699.jpg

29144707.jpg

29144708.jpg

29144709.jpg

29144710.jpg

29144719.jpg

Tydligen väldigt roande:D

Jag vill ha dem alla tre!!!!!:love::love::love:

Nu kommer jag ju gå in och kika på de där bilderna hela tiden. Kommer inte bli mycket gjort på jobbet idag. :)

Nu såg jag ju att det var fyra på en av bilderna. Vill ha den fjärde också! :love:

Många fina hundar, själv har jag tre snyggingar men jag vet inte hur jag lägger in bilderna i tråden, ingen teknisk människa, men någon som har tid över får gärna hjälpa mig med det..=)=)

Senast ändrad av en moderator:

Det är bärnstenshalsband, som ska skydda hunden mot fästingar :), finns säkert på nätet att köpa.

Tack! :laugh:

Halsbandet är precis som Generalen (snyggt namnbyte :D) skrev ett bärnstenshalsband mot fästingar. Finns att köpa på lite olika ställen, googla så kommer det upp.

Här är några bilder på Frida från idag..

Hon fick i uppdrag att hämta denna
Foto1328.jpg

Då kunde det se ut så här
Foto1333.jpg

Eller så här
Foto1329.jpg

*kl*

nyaste på pojken, stor grabb nu hela 6månader!

och så en bild på min nya, Nowa 1.5år. Ska ta fler bilder på dom i em, har inga egna än (bilden är från förra ägaren) eftersom att hon kom hem vid 23 igårkväll.

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 383
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 060
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 563
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 39
  • GVFÖ 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur