Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

26069419.jpg

Awwww :love:

Slänger in tre bilder till från dagen för att understryka att vintern aldrig når ner till oss.

Den typiska spanska skritten hos jaktgolden sitter där den ska.;)

Ja men det vore väl sött! Iallafall om båda föräldrarna är snälla familjehundar...:rofl:

Om hon inte vill ha Strauss kanske Calle duger...han är jättesnäll med barn också. :idea:
01-56.jpg

Ja hon hälsar att hon tycker att båda dina pöjkar är riktigt heta och tackar gärna ja till en dejt i ensamhet med Calle ;)

Annons:

Mini-stridsgris/Stridsgrisvalpar säljes, perfekta sällskapshundar som är otroligt barnvänliga.

Som vi alla vet blir hunden vad vi gör den till, kan därför passa ypperligt som vallhund om ni har många barn att valla ihop ..

Som om det inte räckte att du har skitsnygga pållar, nu har du ju skitsknygga vovvar oxå..... :love:

Här är den senast tagna bilden av mina tre jaktgoldentjejer; Gimmie, Boogie och Spurten.
För er som inte vet det kan jag tala om att Gimmie är mamma till Lilljessicahs långbenta "gurka":p
Bilden knäppte jag igår, och här har vi faktiskt vinter;)
alla_tre_fina_9feb09.jpg-for-web-LARGE.jpg

Och här har vi brorsan till gurkan, nämligen "Pluppen" dvs Speed, 16 veckor;-)
speed_star_16veckor.JPG-for-web-LARGE.jpg

Senast ändrad:

Här är vårt lilla nytillskott, whippettjejen Soleil...
soleil_9veckor.jpg-for-web.jpg

Den senaste bilden på henne knäpptes också igår... lite kallt, tyckte hon;)
soleil_9feb09.JPG-for-web-LARGE.jpg

Är man vinthund så... :p Hon har lite knäppa idéer för sig ibland och låg sådär ganska länge. Innan det låg hon nästan likadant, fast åt andra hållet i soffan, i ungefär 20 minuter. Annars är det populärt att ligga på sängen, men vika upp bäddmadrassen, sova under täcket, ofta uppochned och vifta med tassarna när man går förbi för att man ska börja klappa henne. :D

Bukepremiär för min lilla lapptuss Ziva (orka starta en egen tråd:angel:)

picture.php

picture.php

Ingen "Finsk Slapphund! här inte!:D

Men det är någon oskriven regel - oavsett hur stor säng man har så får en vinthund aldrig plats i den :p
Titta, biabädden räcker inte till, inte heller den 120cm breda sängen (som faktiskt införskaffades med tanke på att hundarna skulle få plats :angel:)

DSC00131copy.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 249
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 473
Senast: ufot
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 052
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 26 27 28
Svar
547
· Visningar
33 586
Senast: Skyggni