Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Jag tror aldrig jag sett någon hund göra så ledsna miner som Zala :love:

Visst är den blicken underbar? :D Hon är helt fantastisk när det gäller att göra miner som visar vad hon tycker och tänker om saker.
Ofta brukar hon sätta sig bredvid mig, titta på mig med den där blicken och slå på mig med framtassen för att kräva att jag klappar henne eller lägger mig på sängen och kramar henne (och det är självfallet helt totalt jätteomöjligt att inte göra som hon vill då :p).

Hej tänkte pressentera min hund elvis. Jag fick hem honom idag.
Han är en samojed och alaskan malamute

upload.html

Hoppas bilden kmr fram

Får det inte att funka :( någon som kan förklara hur man hör? för att lägga up bilder

Senast ändrad av en moderator:

Ååååh! "Snääälla, kan jag inte få ta med den in och bita sönder den och sprida alla bitar över hela lägenheten?" :love:

Absolut! :)
Jag har lite svårt att tänka mig att jag får ihop det så snart som jag vill, men man vet aldrig och då kommer ett PM inramlande fortare än kvickt!

Hon har ju ett minspel som är :love: din hund!!
Häxa försökte för övrigt att smuggla med sig en pinne in idag. Smöööööög förbi mig innan jag hann tända lampan i trapphuset :D
Jädra söt-terrorist! :love:

Ååååh! "Snääälla, kan jag inte få ta med den in och bita sönder den och sprida alla bitar över hela lägenheten?" :love:

Typ! Börjar garva varje gång jag kollar på bilden, man ser verkligen vad det är som försiggår i hennes lilla, lilla huvud :D. "Ta den inte ifrån mig, ta den inte ifrån mig, ta den inte ifrån mig..."

Hon har ju ett minspel som är :love: din hund!!
Häxa försökte för övrigt att smuggla med sig en pinne in idag. Smöööööög förbi mig innan jag hann tända lampan i trapphuset :D
Jädra söt-terrorist! :love:

Arwen försöker, tro mig, då idkar matte byteshandel istället! :D

Oooo my!
Jag kan se henne framför mig, med tassen och en bedjande blick! :love:
*KRAAAMA*

Men precis! och så lägger man sig bredvid henne, kramar henne lite, kliar på magen och inser sedan att man måste gå iväg för att göra något annat och då blir hon sur och blänger som om man är en idiot... Och om man sedan av någon anledning måste köra ner henne från sängen så går hon in så långt i buren som det bara går och rullar ihop sig där och surar.
Hon vet precis hur hon ska göra för att få som hon vill, den knäppa gamla damen :angel:

Här kommer lite höstbilder från oss

Anledningen till att det finns så lite bär till alla bärplockare?
20091007184.jpg

20091007186.jpg

20091007187.jpg

Är du klar snart?
20091007178.jpg

20091007176.jpg

*KL*

Tagna igar, huvudbilder pa makens tva catahoula hanar, Charlie som ar "gammal och vis" samt Doc som just beslutat sig for att bli Vuxen och borja jobba pa riktigt.

puppies009.jpg

puppies024.jpg

Haha. Snygg.

Jag köpte en hund för en vecka sen.
Här är han

37051_1254850946.jpg

63541_1254851072.jpg

58753_1254851126.jpg

Han är 10 månader och alldeles underbar. :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
44
· Visningar
3 948
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 238
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 080
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 634
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka