Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Åh, kunde knappt titta på bilderna. Nu gör det ont i hjärtat på mig. Vill ha, vill ha, vill ha! Mitt ex ska nog skaffa valp snart också, får väl se till att bli första-hundvakt där :D

*kl*
senaste bilderna på min lilla skrutta.
26275917.jpg

26280836.jpg

kl

Jag är lika dålig på att fota hundar som hästar (stackars pållarna ser alltid så oproportionerliga ut) men here goes. Gårdagens eskapader (gud vad snö det är i stockholm helt plötsligt:love: hunden är helt lycklig)

Lite nya bilder på Ministridsgrisen, tyvärr glömde vi systemkameran hemma så kvaliten är kass :/

Loppan älskar pinnar
26290091.jpg

Ufo?
26290095.jpg

ET phone home...
26290098.jpg

Belgien Blue? ( Halva Zagas ben har sjunkit ner i snön :p )
26290097.jpg

Fina Loppan:
26290096.jpg

Lyckades få till bilder på alla tre hundarna idag. Var dock lite mörkt så jag håller tummarna för att snön ligger kvar till imorgon.

06-45.jpg

Betsy

03-59.jpg

Calle

01-64.jpg

Strauss

tack! kan berätta att jag skulle aldrig våga hälsa på er,med 3 stora Rottis bestar:eek::D men dom gör sig fint på bild:bow:

Det där ögat är lika skrämmande som det är vackert att titta på. Kan inte riktigt bestämma mig.

Och alla ni med rottisbilder, de är bara för underbara, stora gosedjur.

Det där ögat är lika skrämmande som det är vackert att titta på. Kan inte riktigt bestämma mig.

Du ska bara veta hur många det är som tycker hon ser läskig/äcklig/sjuk ut eller undrar hur hon skadat sitt öga eller andra som tror hon är blind... jag kan tycka hon ser lite korkad ut:o (fast det är hon absolut inte)
hon är född sån här och har lika bra syn på bägge:D

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 255
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 473
Senast: ufot
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 058
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 26 27 28
Svar
547
· Visningar
33 609
Senast: Skyggni