Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Dina foton är alltid speciella, jag som gillar Brukshundar får snart passa mig så jag inte sitter där med en Saluki! (Min man däremot hade en Saluki då han bodde i SaudiArabien, en hanne som löpte som en sandstorm över sanddynerna.......)

Åh :D:D
Jag tror nog att jag blir "lite" avundsjuk på din man...
Har han några foton på den hunden från när han bodde där?

Slänger in några bilder till :)

26460033.jpg

Trött Kaos ;)

26460039.jpg

Ute och busar med grannens hund

26460104.jpg

Jag och Kaos myser lite i soffan :love:

Världens mysigaste hund Kaos :love::love:

Men herregud vilken sötnos, det är en sån jycke man bara vill äta upp! :love:

Jag kör väl en fuling och postar senaste på Mitz här också. :angel:

n667161335_2016005_7449979.jpg

Hihi, ja det hade väl kanske varit lite tråkigt om jag råkade äta opp honom.:p

Din tik är riktigt vacker, hur går det med henne?

Din tik är riktigt vacker, hur går det med henne?

Kan säga att jag förmodligen inte kunnat hitta en mer perfekt hund för våran familj. Hon är ett riktigt energiknippe men så himla kärleksfull! Det är nog nästan mer min 16 månaders gamla dotters hund än min. :p Dom är som ler och långhalm, Li tar sig ingen vägen utan att Mitz är hack i häl efter, ständigt busande, kelande och pussande. Vi tränar inget speciellt just nu men hon verkar vara rätt nöjd ändå, hon hinner ta ut sig rätt duktigt om dagarna ändå.

Haha, ja, de är ju det! Jag har många gånger försökt övertala någon att föda upp "minisaluki" :angel: Dock är de experter på att knöla ihop sig och ta "ingen plats alls", så man märker som tur var inte av att de är så stora. Sedan har jag tur, mina tikar är bara ca 62-63cm i mankhöjd.

Ursäkta att jag lägger in galet mycket bilder i tråden, men eeen till :p
Jag var ute på promenad med mina damer idag och hade med kameran. Fick en bild på Wahidah där hon ser så VUXEN ut. Okay, hon har en icke-existerande haka, men om man jämför med hur valpig hon sett ut fram tills.. nu.
Jag trodde då aldrig att det skulle bli hund av henne, herregud, jag kallar henne fortfarande för "valp" ibland..
dsc_4691-copy_32023737.jpg

Snygging där! Det är så fint med hennes kontraster i ansiktet!

Här är dagens på Faiza (och hennes väldigt karakteristiska blick). Hon har för övrigt inte heller har mycket till haka. :p
26583801.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Jag skrev det redan i annan tråd, men herrejisses vad hon är SÖT.
Jag tror att hon och Wahidah skulle leka utmärkt tillsammans :p

Och jag har redan svarat i den andra tråden, men visst är hon lite söt emellanåt. :D

Ja, de skulle säkert leka bra ihop, kanske får de chans till det någon gång.

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 341
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 081
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 024
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 494
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Dalmatiner
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka