Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

För en gångs skull fick jag en fin bild på min gammelman :love:
Den visar precis hans personlighet
27176854.jpg

Han liknar Nikkis Iko litegrann!

Herregud vad hon ser vuxen ut! :eek:
Underbar bild! Jag satt senast idag och tänkte på att jag vill fota någon eller något i en sådan där solfläck i en skog :p

Den unga lånar jag ut, mer än gärna! Jag skickar henne gärna i paket på posten också och betalar den som står ut med henne längre än ett dygn.

Åh, nog skulle jag stå ut med henne. :love:
"Det gör inget att du bet sönder mina dyraste skor, du är ju så fin!"
"Äsch, fortsätt du tugga på pappas bil, du är ju sååååå fin!"

Haha, läs tråden som heter "världens sämsta hundägare" så får du liten inblick i hur det är att leva med henne och kom tillbaka om du inte ångrat dig :p

Skitsöt! :love:

Idag var jag till rastgården med mina två.
Lycklig Wahidah:
dsc_7496-copy-1_36211025.jpg

Zala visar hur en vinthund vänder på en femöring :p
dsc_7561-copy-1_36211118.jpg

Sedan måste jag bara visa hur TOMT det såg ut när jag gick med Zala när Imported_G.. hade Wahidah hos sig.
dsc_7456-copy-1_36210954.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 387
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 209
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 603
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka