Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

*KL*

Denna bild togs på Tudor efter gårdagens utställning.

skk08091.jpg

Hade den usla kameran framme en kort stund igår kväll, och detta är resultatet;

blandat%20118%20copy.JPG

blandat%20123%20copy.JPG

blandat%20127%20copy.JPG

blandat%20128%20copy.JPG

Ja, min säng var bäddad strax innan.
Och ja, Monster är otroligt lik sina föräldrar - fullt ös medvetslös :D Jag har nog aldrig sett någon av dom leka normalt.

Akta dig :devil:

Hihi, det är tur att dom är så söta när dom sover!

På översta bilden säger Monster;
"Akta dig farsan, jag väger faktiskt över TRETTON KILO nu, och har börjat få stora och starka bissingar :devil:"

Senast ändrad:

Hihi, det är tur att dom är så söta när dom sover!

Visst är det! :D Våra krabater är nu nästan 5 veckor och har upptäckt tjusningen med att bita i allt. Men de kan vara riktigt mysiga också när andan faller på (eller orken tar slut :angel::p)
090818032.jpg

Snäll och söt vaken...
090818033.jpg

..ännu snällare sovandes.

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 385
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 195
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 563
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka