Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Nu är hon 12v!!!!!
Dax för mini bild boom:)
Miiko12v2Augusti2009.jpg

Bild083.jpg

(jag är nybörjare på att ställa!OBS!)

Vampires kiss...
VampirekissAugusti2009.jpg

mums...
Bild067.jpg

Nyklippt älskling! Snart är det perfekt =)

Innan:

Minstorakrlek-2.jpg

Efter "terrierklippt":

terrierklippt.jpg

irrelse.jpg

Avslutar med vår utsikt som givit min bostadsort sitt namn:

Bergsjn.jpg

Ja, visst är det!
Och ja, såhär säger väl alla om sina hundar.. han är underbar! :D
Dessutom så är schäfern på bilden (min schäfer) omplacerad och en hund som i stort sett inte hade någon framtid.. och se så go han är :)! Senast idag så lade han huvudet i knäet på min sjuka farmor.. min underbara kille!

Oj vad jag babblar.. men jag kom helt plötsligt på vilken otroligt härlig individ han är.. men lite knäpp i kolan ibland :D

Många trevliga bilder i denna tråd, håller på att ladda upp lite nytt och fräscht som jag ska lägga in sen..:)

DSCN0475.JPG

Jag klättrade upp i ett älgtorn under helgens vandring, och Zipper ville självklart följa med upp. Det fick han inte för mig, och här är jag i full färd med att skrika "NEJ ZIPPER, GÅÅÅ NEEEER!" :D

DSCN0274.JPG

Priscillas Goliat får vara med på ett hörn

DSCN0299.JPG

Zipper på kalhygget

Zipper är verkligen snygg!! (och alltså, jag förstår inte, vem vill inte ha en stor hund som sällskap uppe i ett älgtorn?!? :confused: :D)

Tack :love: Det tycker han själv med!

Han hade gärna fått följa med upp om han kunde ta sig ner utan att bryta alla ben han har ;)

Stackars, vad har han gjort?

Jag trodde Iver höll på att förblöda idag jag, men sen såg jag att hunden var täckt av blåbärsfläckar och inte blod.:D

Inte så smickrande vinkel kanske, hehe

Senast ändrad:

Haha ja han är lite lurvig :p Ska trimmas nästa vecka, hade sett fram emot att få en snygg hund då men nu försvann ju halva skägget.

Han har opererat bort en knöl på nosen.

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 385
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 195
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 563
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet