Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

kl
2r47okl.jpg

Han kan simma! Han kan! :eek:

KL

Idag har jag och två kompisar varit ute och spårat hela förmiddagen.
Och självklart när man tar med sig kameran kommer man på det när allting är över, också blir det bara tråkiga huvudbilder ;)

DSCN0085.jpg

Min Zipper

DSCN0079.jpg

Min Limbo

DSCN0068.jpg

Kompisens Havanna

DSCN0090-1.jpg

Andra kompisens Bonzo

Han är blandras mellan Flatcoated retriever och Pointer.

har fått höra några gånger att "Det är den vackraste labrador jag någonsin sett!" :D
Då brukar jag svara att det är för att det inte är en labrador ;)

*KL*

Idag fick damerna springa!
dsc_4091-copy1_55249062.jpg

och det gjorde de tillsammans med den här herren (som jag tror att alla här känner igen ;))
dsc_4095-copy1_55249720.jpg

T.o.m. Zala sprang med honom! Hon brukar annars vara skeptisk till hundar som är stora eller mörka, eller har lång päls. Cebbe har allt det, men hon gillar honom ändå :D
dsc_4100-copy1_55251151.jpg

Om han hade varit människa hade han haft basker och målat tavlor, lätt! Haft lång mörk lugg och charmat alla tjejer på stört :D

Du är riktigt duktig att fånga din vovve:love:

*kl*
Här kommer en bild från kvällens träning. Det är en påbyggnadsutbildning "hund i marin miljö", på bevakningen.. Vi var ute & åkte stridsbåt 90, dom körde i , som mest, 40 knop och ibland var ena sidan, med fönster & allt, helt nere i vatten:bump:
29515154.jpg

Det var totalt 9 hundekipage plus fyra andra ombord och ingen av hundarna gruffade det allra minsta! Ytan var inte stor kan jag lova..

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 387
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 604
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V