Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Oj va många fina bilder på alla fina hundar sen sist jag va här inne å tittade :o
Allt för många att kommentera en för en :o
Men som sagt underbara bilder å otroligt MÅNGA FINA HUNDAR :laugh: Eller det finns INGA fula hundar i mina ögon :love:
Men jag bjuder på ett par bilder på Aya som jag tagit idag

*KL*

Häromdagen fotade jag Arwen när hon lekte med sin löjliga gummianka (som numera har upplösts i mikroskopiska beståndsdelar och är förpassad till sophinken). Tycker bilderna speglar hennes höga IQ på ett väldigt fint sätt:

IMG_2732.jpg

IMG_2748.jpg

Sen tog hon sig en tur under sängen och dök upp såhär:

IMG_2740.jpg

(crappy bilder, men var tvungen att fota snabbt!)

*knapplån*
Håller med någon här uppe, gud vilka fina/roliga/knasiga hundar här finns, totalt underbara :love:

Slänger in på min lilla tuffing när han va med och såg på fotboll :)
29526938.jpg
:love:

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 331
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 038
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
991
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 489
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka