Senaste inläggen i forumet?

SeagirlM

Trådstartare
Hej! Varför kan jag inte se senaste inlägg i forumet i raden till höger som vanligt? Det försvann igår....

Sv: Senaste inläggen i forumet?

Gunnar plockade bort alla de små rutorna till höger i förrgår kväll då forumet gick så segt. Misstänker att han börjar plocka tillbaka de en och en nu så han kan se när/om segheten kommer tillbaka.

Precis så är det.
Jag märkte ingen direkt seghet under gårdagen och valde att lägga tillbaka modulen med senaste radannonserna. Jag vill nu se lite hur detta fungerar under dagen och kommer snart lägga in någon modul till.
Modulerna är bra och jag vill gärna ha dem där, men om det skulle vara så att det var de som gjorde sidorna sirapssega i lördags så får vi leva utan dem tills jag hittat en lösning som gör att de kan visas och sidorna är rimligt snabba ändå.

Aha, Tack för svaret. Det låter ju logiskt. Men idag går det snabbt som vanligt tycker jag.

Liknande trådar

Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
397
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
1 099
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka