Bukefalos 28 år!

fejko

Trådstartare
Jag behöver nya senskydd.Har idag Eskadron som var poppis på den tiden jag köpte. De ska vara bra kvalite men helst inte kosta en förmögenhet.
 
Jag behöver nya senskydd.Har idag Eskadron som var poppis på den tiden jag köpte. De ska vara bra kvalite men helst inte kosta en förmögenhet.
Jag har både Eskadron (vanliga, flexi-soft och fårskinn) och Veredus (Carbon Gel), tycker de senare är snyggast och använder dem vid "finare tillfällen" men gillar den breda resåren på Eskadron bättre än den smala på Veredus och använder helst dem till vardags. Däremot tror jag att Veredus skyddar bättre vid ett ordentligt slag. Köp Eskadron igen om du är nöjd, de är fortfarande poppis :)
 
Jag har haft både Eskadron och Veredus och tycker att Veredus är snäppet vassare faktiskt. Jag upplever Eskadron som stelare.
 
Jag behöver nya senskydd.Har idag Eskadron som var poppis på den tiden jag köpte. De ska vara bra kvalite men helst inte kosta en förmögenhet.
Jag köpte också skydd senast för en sisådär år sedan. Det blev Eskadron igen och Eskadron air easy bak. Bra kvalité och bra pris på dessa skydd tycker jag även om många i min närhet lovordar Veredus.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
587
IT & mobiler Sist jag köpte lampa till jacka så köpte jag på stadium dessa var jätte bra. Köpte fyra nya i år. Har en oanvänd kvar. Den jag bytte...
Svar
2
· Visningar
317
Hundhälsa 3 år gammal bruksschäfer, hane. Äter idag 1 kg VOM Taste per dag + olja och gotte. Behöver gå upp mer i vikt. VOM kostar mig idag ca...
2
Svar
32
· Visningar
2 007
Senast: Red_Chili
·
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 496

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp