• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bull Dozers Am. Bulldogs
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 229
B

Bull Dozers Am. Bulldogs

Var, på nätet, hittar jag BLÅ senskydd som inte är ljusblå och inte är Eskadron, för det har jag inte råd med.
Jag har letet överallt. (Tror jag)
Kanske finns det någon annan trevlig färg? Hästen är rödbrun och meningen är att det skall finnas boots i ungefär samma färg.

Sv: senskydd

Jag kan inte svära på det, men tror att Jacson har blå senskydd. Vart de sen säljs är jag inte ett dugg hemma på tyvärr :crazy:

Jacson har ja... Säljs på granngården. Men vet inte nån internet affär. men g¨in på deras hemsida och checka återförsäljare :p

Hampa har väl blå senskydd? har för mig att de haft de iaf..

Bull Dozers Am. Bulldogs skrev:
Var, på nätet, hittar jag BLÅ senskydd som inte är ljusblå och inte är Eskadron, för det har jag inte råd med.
Jag har letet överallt. (Tror jag)
Kanske finns det någon annan trevlig färg? Hästen är rödbrun och meningen är att det skall finnas boots i ungefär samma färg.

Hööks, ljusblåa och kosstar inte mkt pengar :smirk:

Har sett dom från jacson IRL o jag kan inte påstå att jag tycker att dom va så att säga "nåt o hänga i julgranen" precis :smirk:

Hade satsat på o leta efter hampa, dom hade allafall marinblå skydd förrut.......

BR har, fast de är mer åt det ljust blågrå hållet.

_Vivi_anne_ skrev:
Eskadron har mörkblåa oxå!!

och hampa original
Eskadrons är de jag tycker är snyggast, men de är så dyra. Jag har inte råd.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Utrustning Jag är rädd för att det inte finns någon bra lösning, men vem vet någon kanske har en bra idé.... Min häst behöver hovskydd i hagen...
Svar
10
· Visningar
883
Senast: bettysmatte
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 032

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka