• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bull Dozers Am. Bulldogs
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 229
Sv: senskydd

Bull Dozers Am. Bulldogs skrev:
Kan inte hitta några benskydd alls.

Kanske inte finns bilder där...men du kan nog finna alla återförsäljare i landet :) och dom bör ha BR s katalog, det är en megakatalog med flera tusen artiklar i :bump:

Var just inne på den länkade hemsidan i tråden om sverige-täcken och där fanns kornblå skydd för en billig peng. Hade jag inte varit helt lusandes pank hade köpt sådana för att ha som hagskydd

apocalypsen skrev:
Var just inne på den länkade hemsidan i tråden om sverige-täcken och där fanns kornblå skydd för en billig peng. Hade jag inte varit helt lusandes pank hade köpt sådana för att ha som hagskydd
Fanns tyvärr inga senskydd, bara damasker. Synd för jag har boots i exakt samma kornblå färg.

Nu har jag köpt nya, fina, mörkblåa senskydd. Märke Catago. Hittade dem på den lokala ridsport/pappershandeln! 199 spänn :)
Nu skall jag bara ha gummiboots och ett snyggt pannband i samma färg. Några tips?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Utrustning Jag är rädd för att det inte finns någon bra lösning, men vem vet någon kanske har en bra idé.... Min häst behöver hovskydd i hagen...
Svar
10
· Visningar
883
Senast: bettysmatte
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 032

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka