Sleepan

Trådstartare
Är det någon här som varit där och som har några tips?
Eller som har tips utan att ha varit där? :p

Vi ska dit i april och det ska bli skithäftigt, men jag vet ju knappt vad jag vill göra där :p :D

Det är länge sedan jag var där i jobbet men eftersom ingen annan ger några råd så får jag bidra med lite. Seoul är en modern storstad som imponerar och bara att gå på gatorna är en upplevelse. I parkerna gymnastiserar människorna eller spelar badminton. Alla är vänliga - även om de äldre oftast inte kan engelska. Vi var vid tv-tornet. Även besök vid gränsen till Nordkorea är populära.

Liknande trådar

Mat Jag behöver alla tips ni har på goda och nyttiga smoothies. Och vad har ni för mixer? Jag kör nu med stavmixer och det funkar absolut...
Svar
10
· Visningar
503
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
161
Senast: Grazing
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 080
Senast: Mirtai
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
433
Senast: Seaside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka