Ser det här bra ut?

Sv: Ser det här bra ut?

Åh, ännu en underbar Haflinger!:love:

Köpte min första Haflinger -90 som då var nr 114 i Sverige!
Snacka om att de har ökat i popularitet..tyvärr tycker jag Clerence hingstar tar för många ston bara..(förlåt Clerence!)

Vad har du för stam på honom?

Vet att detta är OT men kunde inte låta bli..

Sv: Ser det här bra ut?

Vi hade faktiskt turen att få tag i en begagnad "Henk"-sele som Nicke P hade till försäljning. Den är så himla fin och vi är jättenöjda med den.
Vi tränar inte förrän kvart i 8 på (fredag) kvällen, men är du där får du gärna ta lite kort, det hade varit jättekul. Men du ska kanske dit på förmiddagen?

Liknande trådar

Däggdjur Hej. Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Svar
4
· Visningar
729
Senast: Lyan
·
Foder & Strö Först vill jag bara skriva att jag har skickat fler foton och beskrivning till tillverkaren men dom har stängt nu och svarar nog imorgon... 2
Svar
23
· Visningar
1 939
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
562
Senast: Ramona
·
Katthälsa Hejsan, har två katter på 7 månader som båda kastrerades i tisdags alltså nästan tre dagar sen nu. Hanen är helt normal förutom att han... 2
Svar
20
· Visningar
1 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka