Ser du djuret?

Sv: Ser du djuret?

Nä kanske inte är nån åker :o Kollade inte så noga...men något e det iaf där på bilden men vette sjutton vad...någon annan som är smartare än mig vet nog kanske... Bjärn e det väl för litet för att vara??

Är det inte något som tittar upp från granarna till vänster? Ett rådjur eller något... mindre? :p

En hare... till vänster bland granarna? :angel:

Eller det kanske inte finns något alls där? :p

Ledtrååd ^^

hur många fågelungar? :angel:

28211907.jpg

*lån*

Min var tydligen riktigt svår, för ingen har svarat rätt än :o

vad-2.jpg

En lite större bild underlättar kanske ;)

Nä underlättade då inge för mig iaf...kan inte komma på vad det är...för mig får du gärna berätta för jag e så nyfiken :)

Hahaha, jag såg faktiskt att det fanns något där på den större variationen av bilden, men hur fasiken ska man kunna se att det är en hundsvans? Hade det varit vid havet så hade jag gissat på näbben på en pelikan :angel:

4 djur oh en hund.. en schäfer? (stavning?)

brun, fux, brun? :p

Gissar samma som dig :angel: (Svar till Solaika): Angående hästarna... Kan det vara halvblod... eller fullblod? Äh, jag vet inte :p

På din bild gissar jag på 5 fågelungar ;)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 159
Senast: Efwa
·
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: ameo
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
344
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38
  • Skidåkning

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar