Ser du djuret?

Sv: Ser du djuret?

Hoppas denna är lite svårare än mina senaste bilder ;)

Hur många djur?

IMG_8952.jpg

(Närbilder finnes om så behövs :p)

:devil:

Ledtråd: Det är två djur på bild. Båda har vingar. Den ena har en ljus färg och är tämligen lätt att se när man väl fått syn på den ;) Den andra befinner sig mitt i bilden.

Ser du inte bilden?

Jag ser den, och jag har gjort som alla andra gånger jag lagt in bilder.

Hmmm...... konstigt....
Kan nog kvitta ändå, för jag ser att den blev nog för liten för att kunna se ordentligt.

jag är inte så bra på datorer och vet inte något annat sätt att visa bild, så vi får nog hoppas att någon annan har något bra att lägga in istället.

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 142
Senast: Efwa
·
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
471
Senast: ameo
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
329
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
639

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka