Sergio Grasso

T

Thinkle

Hej
Nu är jag ute efter ett par nya bra stövlar. Har tänkt åka till aubiose nån dag och titta vad de har där men det är lika bra att få lite tips här först.

Jag vill ha ett par dressyr stövlar, De ska ha dragkedja bak. Hälst vill jag ha ett par bruna men det spelar inte så stor roll.

Har tittat lite på Sergio Grasso Vicenza stöveln tycker den verkar bra men är det nån som ridit med den?? Har även tittat på cavallos piaff och königs stövlar nån som har någon erfarenhet av de märkerna?? eller har nogot annat bra förslag?

det är lite akut :crazy: Så hoppas jag får bra tips ;)
 
Sv: Sergio Grasso

har haft mina sergio grasso nu sen 98- underbara stövlar ,mina är där ifs ingen blixlås på men kvaliten är super,

köning har ju snygga stövlar oxå men har aldrig ridit i dom själv
 
Sv: Sergio Grasso

ok tack tack :bow: :bow: Så det är bra kvalité på de iaf? sen gäller det ju att sköta om de också ;)
 
Sv: Sergio Grasso

ok.. blev de slitna fort? vad gav du för dina?
 
Sv: Sergio Grasso

nej,nej...dom är tots MIN missahandel inte farligt slitna och jag har inte förrän på senare år börjat ta hand om dom..

tror mina kostade drygt 3000:- 98
 
Sv: Sergio Grasso

mm såg ett par för 3,9 nu har de säckat ihop och gick de snabbt att gå in? är de sköna?
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
617
Senast: Fiorano
·
Fritid Pojkvännen fyller snart år och jag tänkte köpa ett par nya gummistövlar i present till honom, dom gamla han har är 10+ år och har...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: Ramona
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: zarmino
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 966
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Hat
  • Konstigt simsätt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp