• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare HoppFantasten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 74
  • Visningar Visningar 4 248
Sv: Set!

pecis, de lägger ut så mkt pengar på att åka utomlands och ta kort, men gör att vissa detaljer på bilderna ser förjävliga ut..

och ibland när det lagt saker på hästar fel osv ...

på ytan verkar dom som "perfekta" men under ytan, inte så mkt hästkunskap...

Jag menar med sakrastiskt min "perfekta"... dom målar upp sig med sin snygga tidning och snygga höstar ...
om du fattar vad jag menar.. =P

Självklart ska det matcha!! :) :banana:

Amandla; Setet på bilden kostar 299:- och reflexsetet till häst kostar 198:- , det latteschabraket jag ska köpa kostar 99:- och är ett bomullsschabrak! :love:

Vimsan; Vad var det för schabrak? Bomullsschabrak eller nåt annat? från hööks? :D

Nej vad säger ni allihopa, ni som köper fleece-setet får fota era hästar så får vi göra en gemensam tråd! :bump:

"Bukehästarna med H**ks fleece-set"

:rofl:

Jag längtar redan tills mitt kommer..

Låt oss säga såhär... Det där täcket ska jag ha :love:. Svinbilligt ju, allt borde ju gå på runt 500 "egentligen".

Så hemskt var det väl inte lindat? :confused:

:banana:

Klart du ska köpa det! och glöm inte fota pålle sen i full mundering!
Jag önskar jag kan få Pamina att posa så som modellen gör på bilden hha ;)

Japp, reflexsetet med ridtäcket och det andra har jag beställt till min D-ponny, sitter och grunnar på om han skall få fleecetäckesetet också! Blev sugen på att köpa när jag såg denna tråd!!:banana:

Hoppfantasten: ooh, det där settet SKA jag köpa, lätt! :D Men schabraket då, var kan man köpa det? Finns det också på hööks? För ett sånt vill jag ju med ha. :smirk:

Japp schabraket finns också på där! :D www.hooks.se
Haha, vad roligt att det e flera bukefalister som köper det, det kommer lätt bli en egen tråd med bilder sen :p Du är väl med då? ;)

Kissing Spine; Haha.. det skulle säkert min med.. :rofl:

såg de där setet när jag var i deras butik idag... va ett bra pris tycker jag..

kan säga att schabraket är jätte bra, fick det när jag vann KM:et hemma jätte fint e de mä, har dock inte hunnit tvätta det än så den biten vet jag inget om än men det kommer

HoppFantasten skrev:
Nej vad säger ni allihopa, ni som köper fleece-setet får fota era hästar så får vi göra en gemensam tråd! :bump:

"Bukehästarna med H**ks fleece-set"

:rofl:

Jag längtar redan tills mitt kommer..
:idea: :) :banana:
Ja det måste ni göra en tråd om så vi andra får se!:D

Ska köpa till Adde, men just bara för att det är billigt, tycker färgkombinationen är hemsk. :crazy:

HoppFantasten skrev:
Vimsan; Vad var det för schabrak? Bomullsschabrak eller nåt annat? från hööks? :D

Det var ett allroundschabrak i bommul från hööks, kostade 99 kr.
Tyvärr fanns det inte i dressyrmodell :(

Okej. Nu är vi många som ska köpa settet!
Alla får lova att ngn skapar en bildtråd me hööks settet!! Typ den som får förts lr nått, hur man nu ska veta dä, men man får välla kolla så dä int blir typ 10 trådar lr nåe:angel:
Skulle vara askul o se alla kusar.
Hoppas paketet kommer snart!!

CeciliaW skrev:
Finns det inga kryssgjordar på fleece-täcket??

Nopp, inte på detta. Det får bli ett "fintäcke". Alltså inge bra täcke o sova i, men fint äre:love: . Så dä blir lite tävlings...lr promenad täcke av detta iaf.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har läst många trådar om folk som frågar vilken utrustning mm som behövs och är bra att ha. Så jag gjorde en lista med saker som... 2
Svar
22
· Visningar
5 013
Senast: nullo-modo
·
Utrustning Ja som endel vet så kommer det en liten fuxdam till mig i vår. Det jag undrar nu är: Vilken färg ska man undvika på utrustningen...
Svar
10
· Visningar
2 209
Senast: ricca
·
Utrustning Jag har precis rensat ut det sista efter Pinky som togs bort för 3,5 år sedan nu. Täcken som till en början sparade för att ha åt... 2
Svar
26
· Visningar
2 412
Senast: majabergman
·
Utrustning Jag är nyfiken på hur mkt utrustning (täcken, träns, sadel, schabrak etc) ni har till era hästar? Jag får väl börja... :) 1... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
12 237
Senast: Hæst
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka