Sevärdheter och mat Göteborg

Jag var på Operan igår och då visade det sig att alla i sällskapet (förutom jag) vid något tillfälle hade varit på rundvandring bakom kulisserna och uppskattat det väldigt mycket. Det kanske inte alls är möjligt att ordna med kort varsel eller på helgerna men det finns ju ett visst mått av både historik och kultur i det?
Jag hade älskat det då jag ofta är på operan, men tror inte min bror gillat det. Men tack för tipset! 👍
 
Jag var på Operan igår och då visade det sig att alla i sällskapet (förutom jag) vid något tillfälle hade varit på rundvandring bakom kulisserna och uppskattat det väldigt mycket. Det kanske inte alls är möjligt att ordna med kort varsel eller på helgerna men det finns ju ett visst mått av både historik och kultur i det?

Jag har också varit på rundvandring där väldigt kul och intressant! De brukar ha fasta tider för det som läggs ut på hemsidan eller fb om jag inte minns fel @parellikusken Gissar dock att det inte varit något under pandemin.
 

Liknande trådar

Mat Om drygt en vecka åker jag på min mycket efterlängtade semester till Paris. Jag söker tips på restauranger/krogar som serverar god och...
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Inredningstips kök

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp