Seven-Pevens bebistråd

Shit vilka griniga hormoner :nailbiting: Hon morrar om man råkar göra nått fel (typ allt man gör är fel) inom en radie av 50 cm :crazy: I morgon ska jag shoppa lite fleecefiltar och ta in bolådan så hon får titta på den. 3 arbetsdagar kvar innan jag är mammaledig och hon får banne mig knipa tills dess! :cool:
 
Shit vilka griniga hormoner :nailbiting: Hon morrar om man råkar göra nått fel (typ allt man gör är fel) inom en radie av 50 cm :crazy: I morgon ska jag shoppa lite fleecefiltar och ta in bolådan så hon får titta på den. 3 arbetsdagar kvar innan jag är mammaledig och hon får banne mig knipa tills dess! :cool:

Vilken gullig katt du har. ;)
 
Pga lite hit och dit på jobbet fick jag möjlighet att gå på mammaledighet redan från idag. Okejrå liksom :p

Seven blev jääätteglad och utnyttjar detta så klart :love:
20160503_105318_zpsghxbuifn.jpg

Notera morgonrocken :angel:

Skulle fixa en bolåda igår tänkte jag. Har en stor, men Malla har alltid ansett att den inte är mysig och hemtrevlig nog, så tänkte ge Seven en mindre.

20160502_172346_zpsgemhgoyq.jpg

Perfekt! tänkte vi båda. Men tyvärr inte på samma sätt. Seven har tillbringat natten ätandes på den och till slut kastade jag ut den :o Så den stora "ej så hemtrevliga" lådan i trä kommer användas. Katter :banghead:
 
Och nej, Bonnie har inte fläcktyfus. Hon utvecklade, för en britt, imponerande tovor på ryggen och drog som en avlöning varje gång jag tog fram kammen. Så min uppfödarmentor kom hit med sin rakapparat. Bonnie rockar nu en ny variant av hockeyfrilla som inte alls passar en skönhet, men hon gillart! :love:
 
Idag är det dag 61 och dom kan i princip födas närsom. Tror dock på helgen. Vi får se. Hon har inte släppt ner magen än, så än är det inte dags.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp