• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Gilan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 042
De som har ordentlig utsida håller bra mot både regn och hästtänder tycker jag! :D De med tunnare yttertyg är mycket sämre mot tänder men fungerar ok i regnet.

Jag har bara Shires till min och de håller! Flera säsonger och blir inte sämre efter tvätt - jag är helnöjd!!! :)

tycker dom är jä'ttebra. jättebra passform på min maxade d ponny. Bra rpiser också. ska nog köpa ett regntäcke lite längre fram nu..

Har ett termotäcke från Shires, det är jättebra! Inget skav, ligger jättebra osv. Snyggt oxå! :)

jag har de täcket som visas på första bilden och de är ett vinter täcke och jag är skit nöjd med de

jag har två täcken (shires) och jag är jätte nöjd med de och de är slitstarka har en häst som bitter i täcke och den håller än.jag tycker att de är bra :rofl:

Har två fleecetäcken som jag är supernöjd med! Snygga, funktionella och de har hållit i evigheter! :love:

Mvh Huntress

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 910
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Om det skulle bli fortsatt ridning för mig, så funderar jag på en ridkjol. Men tittar lite mer på den här typen (fast med benremmar... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 308
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka