Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 583
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Haha! Jag har faktiskt varit jätteduktig och inte shoppat mycket alls (förrän nu då, två bikinis liksom) och sparar precis så mycket som jag ska. Men faaan vad jag är köpsugen alltså!

Jag vill shoppa klänningar och blusar och toppar och underkläder och och och och :angel:

Keep it up! Jag satsar på att spara sommarlönen istället, resten går lite sådär bra...

Ja, ska försöka keep it up. Problemet blir när jag vet vart jag ska resa i höst - då kommer jag vilja shoppa ihjäl mig inför det...

Trist att bikinin inte passade. Dock skönt att höra att det inte bara jag som fått muppiga bröst i den. :p

Jag vill shoppa SÅÅÅÅ jävla mycket. Jättemycket.
Men nä. Noll pengar. Absolut noll. Fick pengar av mamma och pappa men de ska ju gå till mat. Ah. Vill köpa sommarkläder.

Åh, fick du också det? Mina bröst såg helt miffade ut alltså, höll på att deppa ihop innan jag bestämde mig för att det var bikinin det var fel på och inte mig.

Jag vill också! Just sommarkläder är ju så kul att köpa, så jäkla trist att behöva låta bli. Stackars dig som är fattig student! Mig är det ju inte så synd om, jag väljer ju liksom att spara alla mina pengar. Men åh så trist det är ibland att inte få shoppa...

Åh vad fina shortsen var! Har en känsla av att det får bli ett köp där :laugh:

Mm, helt klart fel på bikinin! :p
Synd för den är så himla fin annars!

Och jag håller med, sommarkläder är ju det bästa! Älskar't!
Jävla studentekonomi. Vinner jag pengar så ska jag köpa kläder. Och en resa. :p (varför jag nu skulle vinna pengar vet jag inte men äh...man kan ju hoppas. :p Triss är bra, har jag hört :p)

Haha, vet du, när jag la upp dem så tänkte jag på dig! :D "Dom här skulle nog Chili gilla"

De är sjukt snygga på! Lite märkliga storlekar bara - 34orna var jättetajta men 36orna alldeles för stora i midjan på mig. Tänkte be min fina far sy in dem lite bara så blir de nog perfekta :)

Eller ja, du menade badshortsen jag la upp va?

Senast ändrad av en moderator:

Verkligen jävla studentekonomi! Att vinna pengar låter som en god idé tycker jag, satsa på det du :D Lite kläder och en resa sitter alltid fint :D

Apropå resa så har flygbiljetterna till Melbourne blivit dyrare sedan jag kollade senast. Så irriterande!

Verkligen! Har trisslotter med 75 spänns vinst på så jag vet hur jag ska finansiera min framtid. ;)

Himla dumt med biljetterna! :( När är det du ska åka?

Ja badshortsen! Haha vad roligt, de var right up my alley! :D

Den finns kvar på Stadium i min stad, men jag är borta nästa vecka... Kaaaanske hinner in till stan idag innan de stänger, ska väl in till stan senare och de stänger 16. Vågar inte lita på att shortsen är kvar nästa helg! Vore suuuurt om de tog slut, för nu vill jag verkligen ha dem. :p

Haha, ja men dåså, då vet du vad du ska satsa på :D

Himla dumt alltså! Hittade jättebilliga förut (8600 ToR!) men nu är de billigaste på typ 13-14000 :/ Jag ska åka nån gång i mitten av december och sen hem nån gång efter typ den 16 januari. Trodde jag skulle lyckas hitta rätt billigt i och med att jag är flexibel med datum men icke. Nu kanske detta är billigt för att vara Oz men vafan, jag tycker att det är snordyrt för inte så himla bra flygtider.

Hos oss fanns det ett fåtal kvar i små storlekar (en 34a och en 36a till exempel) så vore jag som du skulle jag satsa på att ta mig dit idag! Man måste ha nåt under dem dock så jag ska köpa likadana hotpants tror jag att ha under (de åker ner på mig annars och blir säkert genomskinliga). Så det kan vara värt att ha i åtanke!

Men ja, sjukt snygga, eller hur? Jag gillar dem skarpt, äntligen en bikini jag kommer känna mig avslappnad i på stranden :)

Men det kanske funkar med vilken bikiniunderdel som helst? :) Är de väldigt genomskinliga även i torrt tillstånd?

En tanke bara - det finns inte billigare resor om du flyger någon annanstans? Till typ Sydney eller något? Och sen tar buss/tåg till Melbourne sen? :)

De är inte genomskinliga när de är torra! Det funkar nog med vilken underdel som helst, jag har dock bara mörkblåa och det blev rätt fult tyckte jag när mönstret syntes igenom. Därför ska jag köpa antingen en vit underdel som är vilken som helst liksom, eller deras matchande från samma serie.

Det ska jag kika på sen, det är ju rätt smart faktiskt! :)

Den blå bikinin (virkade) från HM var verkligen en besvikelse!! Köpte samma överdel som dig o den satt helskumt. Trosorna fick jag ta ett par jättestora o så köpte jag en vanlig trekants överdel...

Men nu har jag hittat massa snygga delar på Stadium jag vill ha också :D

Till er alla: Finns det nån svensk sida man kan beställa converse på?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
760
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 879
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31