Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 583
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Har råkat handla lite senaste tiden och inte lagt upp något.
img-20120517-wa0002_203106009.jpg

JC lita spike
dsc_8176_204048586.jpg

dsc_8154_202821677.jpg

dsc_8130_201114075.jpg

dsc_0517_196345346.jpg

Lite kläder, smink och småsaker.
dsc_0413_191741916.jpg

Dr Martens

Här kan jag glänsa med min nya tröja. Hur frän som helst! Naturligtvis blev det en påse angry birdgodis mot kvällen.

wpid-imag0489.jpg

Ooh, en sådan har jag med! Funkar finfint, även nu efter ett års flitigt användande ;)

Perfekt! :D

Behövde en ny och tänkte satsa på en märkesväska men så såg jag att den var tvåa i ngt test och att de dyrare jag tänkt satsa på kommit betydligt längre ned. Såg att Prinzess också införskaffat en likadan!

Har du köpt dina JC i Sverige i butik? Och vad kostade de i såna fall? Fick med mig ett par när jag var i USA förra månaden, så sjukt bekväma, har planer på att köpa ett par till :)

Kom hem med lite förbrukningsvaror idag:
2 baslinnen, ett vitt och ett korallfärgat
2 bh:ar
strumpor
svarta leggings med 3/4 ben

Ja jag har köpt dem i sverige. Fick 20% på dem tror jag så gav 1600kr tror jag. Men vanliga lita är ju billigare än spike :)

Okej! Kan du skicka ett pm med butikens namn? Ska till Sverige i augusti och skulle gärna vilja ta med mig ett par Spike hem sen! :)

Jag har shoppat en massa den senaste tiden! Bland annat dessa (med tillhörande sockar):

Original-Tall-Wellington-Boots-Raspberry-by-Hunter.jpg

Kunde inte skicka dem hit, men som tur är så kommer mina föräldrar hit i helgen, så jag skickade paketet till deras adress. Så jag hoppas på regn i helgen :angel:

Fixade en bättre bild på klänningen. Lööves it.

jagdiana.jpg

Nu har jag shoppingstopp tills jag skärpt mig och gått ner i vikt :p

*kl*

Klänning till bröllop. Hoppas verkligen att den är fin IRL också! Har tänkt matcha den med en färgglad kofta eller bolero samt färgglada skor. :)

63423651_01-63622654_92-63601666_92.jpg

KL

Fick lite pengar i present så har beställt några nya klänningar :)

110333-0092

631504-0286

Har även beställt två (hade svårt att bestämma vilken som kan passa) för att ha på bröllop:

479839-0029

110365-0029

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
760
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 882
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka