Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var på jakt efter ett lite dramatiskt galet plagg inför kommande modevecka och alla festligheter. Hittade denna vintagetopp för 199!
Ska sy om den en del, men älskar axeldetaljerna!
Sorry för skabbig iphone-bild.. och jag ska inte ha en sommarklänning under
KL
"När Imrahil shoppar finkläder, får Imrahil panik". Gammalt djungelordspråk.
Blev ett par skor åtminstone. Ska på bröllop och behövde något som funkar till min lila klänning.
Vete tusan vad jag pysslade med när jag beställde. Meningen var att köpa skorna ovan samt ett par liknande i mer converse-lik modell i svart. Men istället för de svarta skorna dök dessa upp:
Nu visade de sig vara väldigt fina så jag låter det vara så!
*kl*
Skaffat mig en Iphone 4s, då jag "turligt" nog söp bort min Nokia N8.. Smartskaft värre, ajjemän!
Köpt lite leggings, en leopardmönstrad och figurnära klänning för 149 kr på H&M Och ett par jeansshorts för hela 49,50
Klänningen var dock inte på rea, fantastiskt pris för en sån fin klänning som dessuton fanns i flera olika utföranden. Normal i storleken är den också, shortsen med.
Däremot kan dragkedjan på just min klänning bukta ut litegrann, men det kanske beror på vad för kroppstyp man har med. Jag är smal i överkroppen och lite bredare där nere.
Råkade förresten också få med mig denna kjol hem. Helt galen men jag tänkte kombinera den "icke gulligt" med typ Acne Shanks på fötterna och en strikt polo eller liknande upptill
Kropp & Själ
Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar.
När dagstidningen kom i pappersformat...
Juridik & Ekonomi
skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation.
Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...