Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 584
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Ni beachtrådare är ju för roliga. :D

Up and running nu men inte kommit till apparna än! "En helt nyyyyy väääärld..."

*kl*

Var på jakt efter ett lite dramatiskt galet plagg inför kommande modevecka och alla festligheter. Hittade denna vintagetopp för 199!
Ska sy om den en del, men älskar axeldetaljerna!

Sorry för skabbig iphone-bild.. och jag ska inte ha en sommarklänning under ;)

fluff_4ff8b0799606ee038e000c49.jpg

KL
"När Imrahil shoppar finkläder, får Imrahil panik". Gammalt djungelordspråk.
Blev ett par skor åtminstone. Ska på bröllop och behövde något som funkar till min lila klänning.
SE911A02X-704@1.1.jpg

*kl*

Läskigt att överge min kära Mac, men den här raringen ligger redan hemma hos min bättre hälft och väntar:

asus-zenbook-ux32vd-ultrabook.jpg

Vete tusan vad jag pysslade med när jag beställde. Meningen var att köpa skorna ovan samt ett par liknande i mer converse-lik modell i svart. Men istället för de svarta skorna dök dessa upp:

ZA311A00J-707@1.jpg

Nu visade de sig vara väldigt fina så jag låter det vara så!

*kl*
Skaffat mig en Iphone 4s, då jag "turligt" nog söp bort min Nokia N8.. Smartskaft värre, ajjemän!
Köpt lite leggings, en leopardmönstrad och figurnära klänning för 149 kr på H&M :D Och ett par jeansshorts för hela 49,50 ;)
Klänningen var dock inte på rea, fantastiskt pris för en sån fin klänning som dessuton fanns i flera olika utföranden. :) Normal i storleken är den också, shortsen med.
Däremot kan dragkedjan på just min klänning bukta ut litegrann, men det kanske beror på vad för kroppstyp man har med. Jag är smal i överkroppen och lite bredare där nere.

http://www.hm.com/se/product/01152?article=01152-E

De är från zalando, deras eget märke. upptäckte att det fanns massa snygga skor i strl 42 där!

Blus Rodebjer

rodebjerbla_4ffc8a679606ee0f0d000b4f.jpg

Halsband/halskrage Indiska

indiskahalsband_4ffb3683ddf2b37016000317.jpg

Sen sprang min kollega och köpte dessa idag och då kunde jag fan inte låta bli. Mina första platta skor :devil:

acneblaa_4ffc8a649606ee0f12000b9a.jpg

KL

Tredje gången jag lägger upp denna bild, men kom ju på att det faktiskt är ett nyinköp :angel:

Klänning jag införskaffade för en? två? veckor sedan! :idea:

dsc_0144_4ffb376b9606ee6bca0006d2.jpg

Åh, så fanns de förstås inte i min storlek. :(

Men jag har beställt annat, från H&Ms rea!
hmprod

hmprod

Och samma kjol i svart. 30 kr styck.. :D
hmprod

Plus lite till. 7 plagg för under 500 kr, och jag är skitnöjd med alla kläderna!

Dessutom har en Brandworld precis gått i konkurs och har utförsäljning nu, så det blev ett par sådana här:
511524-p.jpg

Råkade förresten också få med mig denna kjol hem. Helt galen men jag tänkte kombinera den "icke gulligt" med typ Acne Shanks på fötterna och en strikt polo eller liknande upptill

1KL9234.jpg

Åh åh åååååh så snygg kjol! :love:

Är helt in love med kjolar, det bästa sim finns :p

Den är väldigt speciell!
Här syns den tydligare i ett modejobb jag gjorde. Dock blir en lite extra "gullg" på ett barn :p

primaballerina5_188943717.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
760
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 921
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka