Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min syster har den och jag är lagom avundsjuk det enda jag inte gillar med den är att prata i telefon. Då är den för platt och klumpig enligt mig.
Men det finns ju head set
Men jag veeeet!
Ååh. Min gamla telefon fungerar ju. Hur kan jag då rättfärdiga det när jag har en fast inkomst på ca 9000 och en hyra på 4300:-? Och ska köpa julklappar och åka till Prag...?
hmmmm de ekvationen ser lite jobbig ut, klarar du att leva på endast luft och inget annat? och el.. vem behöver det liksom (förutom till att ladda mobilen då alltså)
Haha, jag jobbar lite med. Men det är ju bara CSN varje månad som är "säkert".
Alltså. Det vore ju så dumt av mig att köpa den när jag har en telefon som fungerar.
Himla dumt att detta erbjudandet skulle dyka upp idag, och bara idag.
Sleepan: Tro mig, det är värt det. Jag tyckte jag hade alldeles för lite pengar att röra mig med där. Allt upplevs som väldigt billigt, eftersom det är billigare än här, men egentligen inte svinbilligt, vilket gör att det krävs några tusenlappar för att man ska ha råd med allt man vill. I alla fall om man gillar väskor och skor.
Haha jag bygger väl upp dina förväntningar så du blir skitbesviken när du kommer dit. Nä, men alltså väskorna... Jag hade kunnat köpa hur många som helst nästan. Massor med färgglada läderväskor, till fullt överkomliga priser. Det går liksom inte att låta bli dem.
Ingen aning tyvärr, dessa blir de första från skullcandy för min del. Tycker de är så snygga bara, och nu var de så billiga så jag kunde inte låta bli att beställa dem Gissar att det inte är så jättebra kvalitet på dem (till det priset), men ljudet kan knappast vara sämre än i de jag har nu
Om du lyssnar på musik via mobilen och ev. spotify rekommenderar jag att ladda ned appen "equalizer" där kan du sedan mixtra om lite och slå på mer bas (vilket bruka behövas på skullcandy lurarna tycker jag)
kl
Fick hem den här underbara Jones & Jones klänningen från Nelly igår Dock var den inte lika underbar på mig som på modellerna på bilden, jag är alldeles för liten och kort för den, ser bara tramsigt ut och det är jättemycket tyg i vägen på framsidan Så jag ska se om det går att sy om den/korta av den, annars får jag sälja den.
Ja, visst är det, älskar ryggurrigningar & fina detaljer på ryggen överlag Men förutom det satt den faktiskt inte fint på mig, HOPPAS det går att sy om!
Kropp & Själ
Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar.
När dagstidningen kom i pappersformat...
Juridik & Ekonomi
skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation.
Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Skola & Jobb Jag gjorde samma val av samma anledning, men sen blev det hund för hela slanten istället för häst. Jag jobbar med teknisk projektledning...