Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 638
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

*kl*

Denna kappa

minimarket_gro_n_trench_coat_hybrid-6_norm.jpg

minimarket_gro_n_trench_coat_hybrid-3_norm.jpg

halsdukt_fra_n_minimarket-3_norm.jpg

KL
Jag har shoppat på H&Ms barnavdelning :D Kan ju ha stl 170 så varför inte liksom hehe...
hmprod_1_511e434eddf2b3697be6ee22.jpg

hmprod_511e4350ddf2b369ac10a9d3.jpg

hmprod

Klänningen :love:

Har en liknande som jag ska ha i sommar. Dom med små prickar är så söta!

ett par bootcut jeans på rea
770054.jpg

läppenna old rose
images

rouge complex
images

rekomenderar detta mineralpuder starkt!! kostar en del men det är värt varenda krona:bow:
images

kl

Nelly skickade ett presentkort på 7 euro på min födelsedag, så idag klickade jag hem lite. (Smart taktik av dom egentligen, för jag skulle ju inte ha beställt något om jag inte fått presentkortet och slutsumman blir ju alltid betydligt högre än kortets värde..)

Den här tröjan i väntan på sommaren
540787-0029_1

En träningstopp, men det kan hända att jag blir tvungen att skicka tillbaka den för min vanliga storlek fanns inte så jag tog en större. Svårt att veta om den passar eller blir alldeles för stor.
841037-0004_5

Ursäkta dom fruktansvärt stora bilderna.. :o

kl*
Blev ett par sådana här. Skulle skicka tillbaka dem för att jag fick sådan ångest över att jag köpte något åt mig själv:p Men de var helt enkelt för underbara:love:
05776f947b7f11e28d7822000a1fa48d_7.jpg

Får rätt fina ben i dem tycker jag:angel:
8b8dfa467b7d11e2a9ed22000a1fb773_6.jpg

Kl

Köpt en bostadsrätt :D:D:D
En trea, nytt kök, nya golv och sjuuukt fin :D ska skriva papper på måndag. Sen ska jag tapetsera om och förhoppningsvis flytta in inom 2 veckor! Eller jag ska inte tapetsera för det kan jag inte men en tapetserare ska ;)

Kl

Köpt en bostadsrätt :D:D:D
En trea, nytt kök, nya golv och sjuuukt fin :D ska skriva papper på måndag. Sen ska jag tapetsera om och förhoppningsvis flytta in inom 2 veckor! Eller jag ska inte tapetsera för det kan jag inte men en tapetserare ska ;)

Gud vad jag är avundsjuk. Bostadsrätten jag och sambon köpt ska förhoppningsvis börja byggas om några veckor... :p

Haha segt! Men då får ni ju allt nytt och fräscht :) är min första egna köpta lägenhet så är jätteglad. Känner mig vuxen ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 103
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka