R
Raderad medlem 6459
Tack!!@niphredil
Den satt ju skitbra på ju!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!!@niphredil
Den satt ju skitbra på ju!!
Tycker det är supersmidigt. Med gratis frakt får du grejerna på en vecka, med express för 12€ eller nåt får du det på två-tre dagar. Jag är vanligtvis en 34 eller 36 men från Asos tar jag alltid 34 som brukar passa bra. Så kanske lite stora i storlekarna (beroende på märke också såklart).
Tack för svar! Jag har 36 eller 38 men vågar kanske beställa en 36:a då. Du (eller nån annan!) har aldrig behövt skicka tillbaka nåt?
åh vad fint!! var är skorna ifrån?
Jag har beställt (och skickat tillbaka) och det har alltid gått jättesmidigtTycker att deras egna storlekar är ganska små, men beställer man något annat märke kan det variera såklart. Tips är att kolla måtten
![]()
@StrawberryWine tack! Den är från veromoda, jag kommer ha den strapless. Det är en såndär kant av silikon på insidan av bysten så den sitter nog uppe ganska bra.
Det här är det senaste jag köpte! Så himla nöjd med köpet, väldigt prisvärtTips till er andra!
![]()
Det här är det senaste jag köpte! Så himla nöjd med köpet, väldigt prisvärtTips till er andra!
![]()
@Itzyditzy Jösses vad mycket fint det fanns där! Du som beställt och fått hem, hur är storlekarna?