Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
428696-0014_1

Fick precis dessa för 70% rabatt :d

Åh jag har lyckats fynda lite baskläder! Jag som verkligen aldrig shoppar, jag hatar det så mycket... Men det går alltid bäst när jag inte har tänkt köpa något. Idag gick jag in på H&M för att köpa strumpor och ramlade in på värsta lugna, braiga rean.

Jag köpte dessa tre stickade tröjor för en 50-lapp var, och gav 200 kr för de extremt välsittande stretchjeansen i den perfekta färgen (de är vanligt blåa med slitningar, syns inte så bra på bilderna) :love: Nackdelen är bara att jag ligger ungefär 2-3 kg från min normalvikt p.g.a. semester och mat i överflöd, men jag hoppas att jag kan ha jeansen sen ändå!

Jag köpte även de slappt sittande mönstrade byxorna, jag har alltid velat haft såna (bekväm som jag är) men har alltid tyckt att jag har för knubbiga, korta ben. Men nu skiter jag i det :)

Halsbandet köpte jag också, men inte på rea. Jag älskar det :love: Det är en jättejätteljus guldig alternativ roséguldig nyans, så fint.

A_zps12890515.jpg

b_zpse9c017c3.jpg

C_zps0b974b1b.jpg

Köpte även en lite för stor klänning och en basic-långkjol, men de ska jag lämna tillbaka.

Eh. Jag har shoppat en klänning. För evigheter sedan spanade jag in en klänning, provade den inte ens för "den ser nog inte bra ut på mig". Därefter blev det tokigt varmt, så jag provade den och åh vad jag tyckte om den! MEEEN den fanns då bara i för stora storlekar. Nu har den dykt upp på nätet och är på väg hem till mig :D
hmprod

Köpte även de här byxorna, men är redan skeptisk. Misstänker att de kommer vara på tok för långa och vet inte(!) vad jag ska ha för kläder på överkroppen. Men det löser sig kanske...
hmprod

Jag har shoppat skor för sommaren. Sjukt bekväma att gå i och fina tycker jag :).

10275510452254.jpg

UD, redken, Tanya Burr och NARS är från UK (hqhair och feelunique), NYX är från cherryculture.com (USA) och resten är från craycray.se . Revlon är juicy papaya :)
*lite halv trådkapning* Har du provat Tanya Burr's nagellack? Funderar på att beställa, men tänkte kolla om det är värt eller inte :)

skarmavbild_2014-06-27_kl_111352_53ad36109606ee1c54a4488b.png

En CC-cream från Clinique. Testförpackning för bara 70:-, helt okej! Jag har svårt att hitta foundations som inte känns "kletiga" och alldeles för täckande so I'm a big fan of BB/CC-creams :) Den här är dock den första jag provar så nästa gång blir det antagligen ett annat märke, för jag känner inte riktigt för att lägga ned de pengarna på en orginalförpackning då jag sminkar mig väldigt sporadiskt.

skarmavbild_2014-06-27_kl_111743_53ad36ca9606ee19d88bffe3.png

Professional Powder Brush, Kicks. 169:-. Köpte den här mest som ett test för jag ville ha en större borste till min mineral-foundation än den som följde med. Fungerade kanske inte helt hundra, men nu har jag i alla fall en puder-borste tills den dagen jag köper ett puder :P

skarmavbild_2014-06-27_kl_112100_53ad378e2a6b22bb3c450b47.png

Skin Treat Virgin Olive Oil Body Butter, Kicks. 129:-. Jag är en sådan person som helst använder samma produkter på händer, kroppen, ansikte etc. och jag har den senaste tiden använt body butter från The Body Shop och tänkte att jag skulle kunna göra det även med denna. Tyvärr strejkade huden i ansiktet totalt (brände och sved) medan mina nagelband aldrig sett finare ut. Så det blir till att hitta en ny återfuktare till ansiktet och fortsätta använda denna på kroppen och händerna.

@Masqueradee Låter klok. Hade aldrig vågat använda samma kräm till ansiktet, dels för att man är känsligare där och att en kräm som inte är anpassad för ansiktet kan kännas fet att ha på ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
9 434
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 717
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 149
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 548
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka