SUCK. Har beställt kläder från HM. Efter 14 arbetsdagar får jag mail om att det är skickat, redan där lång tid. Nu fick jag ett mail om att paketet var på väg (ett mail från posten den här gången). Vad står i det mailet? Jo:
"Brevet kommer att delas ut i din postlåda. Går brevet inte ner i postlådan eller om du inte är hemma, får du ett nytt meddelande om att hämta brevet hos ditt Postombud."
Hallå! Det är klart att det inte går ner i brevlådan

Jag vill ha mina nya kläder NU, helst för en vecka sedan och vill absolut inte behöva vänta tusen år på att kläderna som inte gick ner i brevlådan kommer till ett postställe för att jag ska kunna hämta dem där

Kanske jag kan sätta upp en lapp vid brevlådan om att brevbäraren ska plinga på vid leverans av brev som inte får plats och sedan se till att hålla mig hemma? Jag har ju kolli-id, så jag kan se när det borde dyka upp på ett ungefär...
Och justja, nu börjar dessutom klänningen (som jag verkligen vill ha) ta slut i alla möjliga storlekar. Beställde dumt nog bara en och med lite otur är den för stor. Hoppas verkligen att jag inte behöver beställa en i mindre storlek, för då lär den väl inte finnas...