Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
@VLMF Jo tack, det är regnjackor jag tittar på men som sagt så vill jag ha en ganska tunn och mjuk jacka. Anorak jackan såg bra ut förutom att det är en anorak... :grin:

@VLMF Jo tack, det är regnjackor jag tittar på men som sagt så vill jag ha en ganska tunn och mjuk jacka. Anorak jackan såg bra ut förutom att det är en anorak... :grin:

Jag har precis köpt ny regnjacka:
53986_8bb22ebbfc3226dfb69d26f4cb7f80fd.jpg

Jätteskön!

Blivit en hel del shopping dessa dagar. Är dock inte så bra på att dokumentera det själv med bilder, så de är belånade av diverse sidor ;)

Dessa (ursäkta enorm bild) fast i lite annan färgkombination. Färgerna återges sjukt dassigt på nätet jämfört med hur härlig färg de är irl :love: . Tycker min kropp är värd bra skor efter alla skador. Som att gå på moln! Nike är enda skorna som sitter ok, smal fot så många andra modeller känns som jag åker i sidled med foten och ska vricka den typ :p
N1241A096-H12@2.jpg

Body Shop ögonskugga i färgen "Caramel flirt"
99521_m.jpg

10583m_z.jpg

96014m_z.jpg

everlasting-foundation_500x500.jpg

1186-151-0150.jpg

Apropå regnjackor så är jag supernöjd med ett ställ jag köpte från The north face, tusen spänn på erbjudande och ca 1500 annars. Väldigt vattentätt, och bland det bästa är att luvan har en liten skärm så man håller sig rätt så torr även när det regnar på tvären. En liten detalj som gör jackan så mycket bättre!

@Stalone Du måste visa dina snygga blåmärken sedan! :D Jag var så inne på att börja för några år sedan, men kom fram till att det inte skulle funka med resor osv.. Men stort LYCKA TILL och glöm inte att uppdatera för buke om hur det går! :up:

För att hålla mig till ämnet i tråden kan jag säga att jag häromdagen nog var ensam på hela köpcentret med att leta efter en tunn jacka... min skönaste sommarjacka blev stulen på krogen. :meh: Det var inte lätt att hitta kan jag säga! Men är jättenöjd, ska nog kunna ordna bild i dagarna.

Jag är på jakt efter en mossgrön stickad tröja , ej oversize och viktigast av allt stickmönstret ska vara även på baksidan. Hittat några som sett fina ut och så vänder man och tittar på ryggen som såklart är slätstickad :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 393
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 710
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 095
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 528
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Roliga bilder och memes om katter!
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025