Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
--1187116_P.png

Kängor

image1xxl.jpg

Kappa :love:

img-thing

Väska

Åh HERREGUD vad snygg! :nailbiting: :love: Skjut mig nu .... Har snöat in på polotröjor med eklektiska tryck ;)

113435325.jpg

Håller med övriga om kappan @Idas! Ser att den kommer från Asos men kan inte få upp ngt pris, har du något emot att dela med dig av denna information? Och hur tjock är den, duger den som vinterjacka till runt nollgradigt väder eller är det mer höst som gäller?

@lisa412 Åh men det låter ju helt fantastiskt strålande! Tror jag ska inhandla en sån, vad schysst att du tipsade här inne! Är den jättedyr?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 388
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 710
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 080
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 522
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka