Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ryggsäck :love:
Mycket finare i verkligheten dessutom.
large.jpg

Jag råkade köpa en jacka idag. Har sneglat på den ett tag, men inte känt att det varit ok att köpa den eftersom min gamla fortfarande fungerat osv (trots att den hunnit bli sliten och tråkig). Idag gick gamla jackan sönder :banana:
Såå nu på kvällspromenaden blev det invigning för nya jackan och jösses vad snygg jag känner mig i den :eek: Pluspoäng för de förvånansvärt stora fickorna också.
S0000007142546_F_W40_20140909133815.png

OJ vad tråkigt att gamla jackan gick sönder,visst? ;):p:D

Jag har shoppat en sån här:
maddox_overallen2.jpg

Inge kul alls,men jag har under flera års tid velat ha en ridoverall då jag spenderar mest tid i skogen med pållarna,så kom denna upp på rea,så jag kunde inte låta bli. :D

Det komiska i det hela är att jag lånat ut hästen och står nu som hästlös! :p

Jaja,han kommer väll hem nån gång,och jag har äran att få rida en stallkompis häst hur mycket jag vill,och det är ju lösdrift vilket innebär att är det -25 grader kallt så ska man rykta,sadla och fixa i -25 grader kallt. Sen har jag ju både hund och barn,så blir ju många timmar utomhus även utanför stallet.

Jag har köpt en dunjacka från Ralph lauren denim & supply och en höstjacka från Filippa k, en blååå fin.

Och en vad jag trodde söt tunika från Ralph lauren. Den var så ful när jag packade upp den, blev retur. Blev jättebesviken haha :p

Jag är på jakt efter en dunjacka i modell Fjällräven, men som kostar runt 1500 max istället för 6500...

Någon som har tips? Viktigast att den ska vara lång, det vill säga täcka halva låren typ. Och stor, ingen figursydd dammodell. Känns som jag kollat överallt utan resultat..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 385
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 709
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 076
Senast: doppler
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 519
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka