Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är på jakt efter en dunjacka i modell Fjällräven, men som kostar runt 1500 max istället för 6500...

Någon som har tips? Viktigast att den ska vara lång, det vill säga täcka halva låren typ. Och stor, ingen figursydd dammodell. Känns som jag kollat överallt utan resultat..
Denna kanske?
206465_102.jpg

http://www.stadium.se/klader/damkla...uctUUID=uPXCROinz.EAAAFFbTdcx6_X#.VD_PGPl_vFQ

Annars är det väl bäst att kika begagnat för att få en jacka som håller dig varm :)

@Malin_L Ebay :p Som tur är så har jag en släkting som vet hur man handlar där, så jag pekade på att sån vill jag ha. Sen löste sig resten. Den kom redan igår, och är kanonfin på vänsterarm :D:D

@Idas

Tack för tipset! Hade redan kollat på Stadium men hittade inget. Idag gick jag dit igen och hittade vad jag tror är förra årets modell av jättestor lång puffig dunjacka för halva priset, så nöjd :)

10124139_Winetasting_444269_001_ProductLarge.jpg

En sådan fast i marinblått hittade jag till ett dop om några veckor. :) Hittade dock denna som är nedan också och nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska byta till den istället.. vilken hade ni föredragit? :bump:

6630310_DRESSED%20BLUES_PRODUCT_LIST_176.png

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 382
Senast: pepp
·
  • Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 017
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 053
Senast: doppler
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 513
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka