@miiiiiiia Lace Stripe Skater Dress heter den! Finns om man scrollar ner en bit på klänning-sidan på deras webbshop![]()
Är din grön, eller vet du om det fanns fler färger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@miiiiiiia Lace Stripe Skater Dress heter den! Finns om man scrollar ner en bit på klänning-sidan på deras webbshop![]()
Den är grön ja! Tyvärr fanns den inte i andra färger, frågade faktiskt efter det i affärenÄr din grön, eller vet du om det fanns fler färger?
Den är grön ja! Tyvärr fanns den inte i andra färger, frågade faktiskt efter det i affären![]()
Det var ju en hiskeligt bra dealHjälpte morsan att köpa skor idag och fick själv ett par kängor
![]()
Det var ju en hiskeligt bra deal![]()
Jag har shoppat:
![]()
(Z3 Compact)min gamla telefon visade tydligt att den ville gå i graven
![]()
Belönade mig för enastående insats på jobbet. Det blev bl a
![]()
Funderat länge på, men inte riktigt vågat. Parfymernas bitch.
![]()
En ny, trevlig bekantskap.
![]()
Lyko-box 14, så mycket bättre än Glossybox!
![]()
Hoppas den sitter bra!
Och lite rätt slätstrukna underkläder. Hurra för mig, liksom...
Belönade mig för enastående insats på jobbet. Det blev bl a
![]()
Lyko-box 14, så mycket bättre än Glossybox!
För den som gett upp glossy box, o lip factory som igår skickade ut mail om att de troligen går i gravenundrar mer om Lyko box. För den som kör Balsammetoden för att få till glada lockar undrar mer om i den? Är det mest hår saker eller bara en produkt? mm
Har provat Lykoboxen och det är 5-6 produkter vill jag minnas av blandad karaktär. Alltså inte bara hårgrejer utan allt möjligt inom skönhet. Lyxoboxen får man beställa månad för månad tror jag, den är inte en sådan man kan prenumerera på om jag förstått det korrekt
Aha, då måste man aktivt köpa den alltså. Hm, värt att prova kanske. Men latmask som man är så kanske det inte blir av så ofta men det kanske är lika bra för plånbokens skull![]()