Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Var på julmarknad/loppisrunda igår och kom då hem med dessa, hela 0:- betalade jag då de låg på ett "bortskänkes"-bord![]()
JOch nej... jag ser inte ut som modellen men de sitter som en smäck även på lite former och hela höftpaketet får plats.
![]()
@canine jag tror de bara gjutit i pet-flaskor![]()
Berätta om du gillar den, jag har funderat på att köpa precis denna modell nämligen!
Kan meddela att hittills älskar jag den. Batteritiden är sjukt bra, den är snabb, kameran är bra.
Pssst! Modellen ser inte heller ut som modellen. Kolla konturerna på hennes ben(vänster knä, låret under handen osv)! Jävligt klantigt retuscherad bild och jävligt fult sätt från industrins sida att få människor att känna sig missnöjda med sina kroppar.
Haha jaaa så fuult!Pssst! Modellen ser inte heller ut som modellen. Kolla konturerna på hennes ben(vänster knä, låret under handen osv)! Jävligt klantigt retuscherad bild och jävligt fult sätt från industrins sida att få människor att känna sig missnöjda med sina kroppar.
Jag har återigen ruinerat mig:
![]()
Herregud vad jag älskar den![]()
Jag menar ingenting. Ingenting alls...@LindgrenV: Menar du att jag måste sätta kodlås på garderoben? Va va va?
Jag uppgraderade min samling av nagellack också:
![]()
![]()