Inte köpt men VILL (eller ja, sörjer att behovet uppstått men nu måste jag agera)... och behöver hjälp.
Min gamla väska från Tiger of Sweden har blivit misshandlad länge och börjar nu ge upp. Ska försöka laga axelremsfästet hos skomakare men tror att jag ändå måste börja överväga att köpa en ny vardagsväska.
Jag har Massor av väskor, men ingen som fyller det behov som lett till att alla andra ligger oanvända typ och jag bara använt min fina, lagom stora, bruna skinnväska med perfekt långt axelband.
Vad finns det för bra väskor som har axelrem, är snygga, lagom stora för att ha en (stor) plånbok, en hårborste, liten sminkväska, ett par hörlurar, ett par pennor, mobil med laddare, pass och typ en NJIE-milkshake i? Med dragkedjestängning? Inte svart. Inte enorm. Helst i skinn. Pris max 6000kr. Ska funka på jobbresor och klientmöten och till min oerhört trista klädstil så inget crazy eller allt för damigt. Absolut inte typ guldläge som axelrem eller ngt tygband med stora loggor på. Ska bäras tvärs över kroppen ovh tåla att utsättas för västkustvinter, att slängas på golvet i bilen och att knös in i handbagageutrymmen på flyg.
Hjälp!!!