Shopping- glöggmuggar

stjarnhimmel

Trådstartare
Finns det ngn som nyligen hittat några fina glöggmuggar samt tillbehör? Tycker att det borde vara lätt att hitta såhär års men har inte lyckats. Förslag?

Sv: Shopping- glöggmuggar

Ja dom ser jättefina ut, har kollat på hemsidan. Måste i såna fall hitta ngn återförsäljare av dom. Får fundera eller ge mig ut på stan :)

Men du har ju två Bruka Design butiker i Stockholm, en vid NK passagen och en vid Östermalmstorg! :)

Ok tack. Jag ska kolla där.
Men ska kolla runt lite mer.. de är jättefina men det blir ju lite pengar också eftersom muggarna kostade typ 69 kr st och skålarna 95 och kannan 295. Och jag vill ju ha hela serien . Ska se om jag kan hitta ngt som är lite billigare.

kl
Finns det ingen webshop som har Bruka design? Hittade inget när jag googlade så kanske inte finns.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag köpte nyligen mina första barfotaskor och vad sköna dom var att gå i. Jag har breda fötter och dålig balans men med barfotoskorna...
Svar
8
· Visningar
469
Senast: turbofling
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: Raderad medlem 142658
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 040
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 269

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka