SHOPPING - Till hemmet trÄden!

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Blev 2 kuddar med hÀstmotiv frÄn Wish (samma som @myzzan ) sen kunde jag inte lÄta bli.

Blev en tavla till men jag föll direkt för den

Screenshot_20180831-114325_Wish.jpg
 
Har precis lagt en order pÄ nÀtet (handlar nÀstan bara pÄ nÀtet nu för tiden).
NÀr jag klickat i allt och skickat ivÀg ordern fÄr jag reda pÄ att den Àr uppdelad i fyra olika paket som ska hÀmtas pÄ utlÀmningsstÀlle. Samma, men Àndock inget jag Àr pÄ var dag. Det hÀr kan bli jobbigt.
En matta till soffan, tyckte det kunde vara kÀckt med en rund.
b

Taklampa till köket.
b


En poster att stÀlla pÄ en hylla och gömma lite halvt om halvt med vÀxter, framförallt elefantöron och monsteras.
b

Även lite annat smĂ„tt och gott, som tvĂ„ krukor, en "prydnadshand" och förvaring att sĂ€tta pĂ„ vĂ€ggen.
 
ÖvervĂ€ger starkt att införskaffa denna:

Visa bifogad fil 18243

Det Àr en golvfigurin sÄ den Àr rÀtt hög! Borde passa perfekt i min kitschiga lÀgga bredvid franslampan :p Det enda som hejdar mig Àr priset. Vad Àr rimligt att lÀgga pÄ en porslinshund liksom?


Jag vill minnas att de dÀr kostade ungefÀr 4-8000 helt nya pÄ slutet av 80-talet, typ '89. Jag var helt förundrar hur en sÄn sak kunde kosta lika mycket eller mer Àn lÀdersoffan den stod bredvid.

De stora pantrarna och tigrarna i nÀra pÄ verklig storlek kostade mest.

Rimligt? Tja... Du hade sÀkert kunnat köpt den billigare för ett par Är sen,men de stora pjÀserna verkade ha mer eller mindre försvunnit runt '95, sÄg ingen ha sÄna hemma dÀrefter...
 
NÀr bilden inte riktigt stÀmmer med verkligheten..
Eller sÄ Àr det en vÀldigt liten soffa:angel:?
Gjorde mig en bild i huvudet att den kunde bli fin i sadelkammaren.
I wish:meh:
 

Bifogade filer

  • IMG_20180904_185333.jpg
    IMG_20180904_185333.jpg
    268,9 KB · Visningar: 90
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp