SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Överväger starkt att införskaffa denna:

Visa bifogad fil 18243

Det är en golvfigurin så den är rätt hög! Borde passa perfekt i min kitschiga lägga bredvid franslampan :p Det enda som hejdar mig är priset. Vad är rimligt att lägga på en porslinshund liksom?
Du kan nog hitta en billigare bland de (många) som inte fattat att de där är supertrendiga just nu.

Jag tyckte ett tag att det var en lite rolig trend. Tills jag mindes att de som vi köpte vårt hus av hade en sån jättestor dalmatiner i porslin. De hade verkligen NOLL inredningssmak och jag vill inte ha något i vårt hus som ser ut som att de lämnat spår efter sig :angel:
 
Du kan nog hitta en billigare bland de (många) som inte fattat att de där är supertrendiga just nu.

Jag tyckte ett tag att det var en lite rolig trend. Tills jag mindes att de som vi köpte vårt hus av hade en sån jättestor dalmatiner i porslin. De hade verkligen NOLL inredningssmak och jag vill inte ha något i vårt hus som ser ut som att de lämnat spår efter sig :angel:

Har faktiskt tänkt tanken att åka på roadtrip och reka loppisar!
Haha förstår din känsla, men om ni ändrat allt annat i huset kanske ni kan smyga in dalmatinern igen? :angel:;)
 
Någon liknande gick på auktion förra året... jag tror den kom upp i ca 5000 kr O_o Jag var mest ledsen över att jag inte hade någon att sälja :angel: och att en amatör tryckte upp priset på min guldkanapé :cautious: Vem f-n höjer med 50 kr när man är över 2000kr liksom?! :arghh:

Ja de går för galna summor på typ Bukowskis odyl också. Kanske ska slå till innan lön så ingen hinner före :cautious:
 
Överväger starkt att införskaffa denna:

Visa bifogad fil 18243

Det är en golvfigurin så den är rätt hög! Borde passa perfekt i min kitschiga lägga bredvid franslampan :p Det enda som hejdar mig är priset. Vad är rimligt att lägga på en porslinshund liksom?

Jag har en liknande! :D

BD6F2EBE-1D3C-419A-82B1-97E6C9B60D0F.jpeg
 
Fortsätter med min spårade mix av art deco, kitsch och mönster/färg-mix. Köpte hunden!! Hen ska få en fin plats på en piedelstal vid soffan, ställde bara upp hen på köksbordet för att fota av.

hunden.jpg


Dekorerade lite i fönstret också, med ljusstakar från HM Home och ljus från Lagerhouse i samma grågröna färg som väggarna.

fonster_0.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp