Inte för att göra dig besviken men den vanligaste kampanjen Orijen brukar ha är tre påsar för 49 kr.![]()
Jaja, döda mig bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte för att göra dig besviken men den vanligaste kampanjen Orijen brukar ha är tre påsar för 49 kr.![]()
Jaja, döda mig bara![]()
fortfarande bättre än ordinarie kg-pris
Har funderat länge på att vänja av kattrackorna från Eukanuba (jag tror blötmat helt kommer att bli svårt för där är de verkligen kräsna) och gick lite wild&crazy när jag ändå behövde sand. Missia kastade sig över Orijen och den andra har ätit dem också. Givetvis har jag blandat det med Eukanuba, jag tänker inte byta tvärt
![]()
Haha!I somras hade Zoo.se i Bromma kampanj på Orijen 2,27 kg för 99 kr istället för 349 kr. Jag köpte tre, urdumt! Borde köpt en pall!
![]()
Och jag har varit en usel matte och dröjt för länge med att beställa ny matNu hoppas jag att maten räcker tills paketet med käk kommer hem
Om inte så har jag någon äldre påse med kattfoder..
Jag tänkte ju också köpa då sån där tejp som skulle vara bra för att få katten att sluta klösa på grejer, men den fanns inte i lager. Även kattfodret (applaws chicken 2 kg) var slut på flera ställenHögsäsong?
![]()
Nä, för mycket propaganda för spannmålsfritt foder på vissa internetforum![]()
![]()
För mycket? Hur är det möjligt?Nä, för mycket propaganda för spannmålsfritt foder på vissa internetforum![]()
![]()
Har jag aldrig sett! Tre för 99kr är det bästa mina närmaste djuraffärer lyckats åstadkomma. Vart brukar du hitta det?
Jag jobbar i djuraffär och vi har rätt ofta den kampanjen.![]()
Vilken kedja jobbar su hos? Om det är en kedjaJag jobbar i djuraffär och vi har rätt ofta den kampanjen.![]()
Vilken kedja jobbar su hos? Om det är en kedja![]()